mboost-dp1
Bærbar sælges : HP pavilion
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg vil gerne sælge min computer.
Det er en HP pavilion zv50000. Den har 40gb, 512mb ddr ram,15.4" skærm, dvd brænder, osv.
Der medfølger mus. En labtec. Og lader..
Skriv venligst:)
Kunne godt tænke mig omkring 6500kr
Det er en HP pavilion zv50000. Den har 40gb, 512mb ddr ram,15.4" skærm, dvd brænder, osv.
Der medfølger mus. En labtec. Og lader..
Skriv venligst:)
Kunne godt tænke mig omkring 6500kr
Nej okay...
Sætter nogen billeder ind her en af dagene.
Den er ikke næsten et halvt år gammel..
Den har ikke nogen ridser, og hvis så trækker vi da bare en 10 fra for hver ridse der er:) Men ellers hvad tror du jeg kan få for den så??
Sætter nogen billeder ind her en af dagene.
Den er ikke næsten et halvt år gammel..
Den har ikke nogen ridser, og hvis så trækker vi da bare en 10 fra for hver ridse der er:) Men ellers hvad tror du jeg kan få for den så??
prøv lige at finde modellen herinde, det er ikke mange oplysninger du kommer med http://welcome.hp.com/country/dk/da/prodserv/noteb...
Jeg kunne godt tänke mig nogle flere specs, bl.a. om grafikkortet osv. Processor evt.
Leder nemlig efter en PC der kan köre nogle af de nyere spil.
Nu tänker jeg ikke paa Quake 4,
men saasom Need For Speed Most Wanted og andre...
(edit: ps. husk ved beskrivelse af grafikkort at nävne om hukommelsen er delt eller ej)
Leder nemlig efter en PC der kan köre nogle af de nyere spil.
Nu tänker jeg ikke paa Quake 4,
men saasom Need For Speed Most Wanted og andre...
(edit: ps. husk ved beskrivelse af grafikkort at nävne om hukommelsen er delt eller ej)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.