mboost-dp1

axelmusic.dk, nogen der har haft problemer med dem lige som jeg?

Gå til bund
Gravatar #1 - kristofferj
22. mar. 2003 14:23
Jeg vidste ikke lige hvor dette post hørte hjemme, men nu blev det altså her.
Jeg ville bare høre om der er nogen den har haft problemer med axelmusic. Jeg har selv lige modtaget en forkert vare, Pink Floyd: The Wall på CD istedet for DVD udgaven af filmen The Wall som jeg bestilte. Så vidt jeg kan se kan man ikke engang bestille CD'en på deres website. Jeg har kontaktet dem, men har ikke fået svar.
Det kunne være fedt hvis nogen har nogle gode tips omkring at få sine penge igen uden f.eks. at skulle betale for at få sendt CD'en retur til USA.
Gravatar #2 - west
22. mar. 2003 15:09
Jeg ville nok blive ved med at kaste mails efter dem ... de kan vel ikke bare ignorere.

Fik selv min Jackass: The Movie idag .. så jeg brokker mig ikke over dem ;)
Gravatar #3 - Wolly
22. mar. 2003 18:33

# 1

Jeg må komplimenterer din musiksmag... Det er efter min mening det bedste musiske værk der er lavet..

- Wolly -
Gravatar #4 - west
22. mar. 2003 20:57
The Wall ??
Nej nu stopper du !

Det var jo det min bedstemor rockede til ...!? ;)

--
Edit: Ups, nu blir jeg vist flamet ... btw. ja jeg syns jackass er sjov ... nej jeg er ikke 12 år gammel. Tak.
Gravatar #5 - amokk
23. mar. 2003 00:32
synes godt nok filmen the wall er lidt kedelig, det er jo bare een lang musikvideo, jeg troede det var en film inden jeg hentede den...
Gravatar #6 - Wolly
23. mar. 2003 08:34
Nu bliver det MEGET ot, men sådan plejer det jo at være:-)

The Wall er den fedeste film der nogen sinde er lavet. Dens unikke kombination af symbolisme i teksterne og billederne giver en et ekstremt detalieret indtryk af forfatterens føelser, der ikke er set i andre kunstværker... Måske jeg smurte lidt for tykt på :-) Hvis i nogensinde skulle se den igen, så prøv at ligge mærke til alle de ting der egentlig sker i filmen, og hvordan musikken understøtter alle scenerne.

Jeg synes at Waters er genial :-)

- Wolly -
Gravatar #7 - kristofferj
23. mar. 2003 16:41
Wheeeeeeeeeee axelmusic.dk rykker for vildt!
Jeg har nu modtaget en mail fra axelmusic.dk's support hvori de skriver at de vil sende DVD-filmen The Wall til mig hurtigst muligt. Det skriver også at de vil opfordre mig til at returnere albummet, og at de naturligvis vil dække omkostningerne i forbindelse returneringen. Det er sgu da god service så man kan forstå det!
Gravatar #8 - kristofferj
23. mar. 2003 16:46
<STRONG>west</STRONG>
Jeg flamer ikke, der skal da være plads til forskellig smag, men jeg spørger bare om musikken bliver dårligere alene fordi den er lavet for mange år siden?
Gravatar #9 - west
24. mar. 2003 11:36
kristofferj - Aner det ikke :)
Men stort set alt musik fra før 1980 falder rimeligt langt fra min stil.

Musikken toppede i starten af 90'erne !! =)
Gravatar #10 - H.E.R.O.
24. mar. 2003 11:44
well jeg synes også waters er genial.
også morrison.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login