mboost-dp1
Athlon slot A købes
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej
Jeg på udkig efter en processor til mit efterhånden halvgamle
Asus K7M bundkort. Er der nogen der ligger inde med Ahlon slot A proccessorer i den hurtige ende - eller evt, ved hvor disse kan købes?
/Søren
Jeg på udkig efter en processor til mit efterhånden halvgamle
Asus K7M bundkort. Er der nogen der ligger inde med Ahlon slot A proccessorer i den hurtige ende - eller evt, ved hvor disse kan købes?
/Søren
Du kan få en 800 Mhz hos e-data.dk til 1.232,- Men jeg har også set en 1000 Mhz via edbpriser.dk til kun 1095,- men nu kan jeg ikke længere finde forhandleren :-(
Jeg sidder med en Slot A 600 Mhz i min comp lige nu, men jeg har ikke råd til at opgradere foreløbig. Dvs. jeg nok først sælger efter d. 26/10/01
Sig til hvis i stadig er interesserede til den tid.
Sig til hvis i stadig er interesserede til den tid.
Jeg har en 650 mhz med et Epox Kx7a. Den har været oc'et til 750 (115 FSB) Skjoldet er pillet af CPU'en for at kunne påmontere AtMax GFD. Såvidt jeg kan aflæse af coren er det en 900 mhz(!!!) så der burde være mulighed. Har ikke selv forsøgt pga. manglende interesse. Nogen interesse?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.