mboost-dp1
Ideal søger SEO-eksperter.
Godaften.
Mit navn er Daniel Beldring.
Jeg skriver fordi vi netop har lanceret et nyt webbureau, Ideal webbureau, og vi står netop nu og mangler en eller flere søgemaskineoptimerings-eksperter.
Ideal er på papiret et enkeltmandsfirma, men i virkeligheden er vi pt. et team bestående af 7 (tilknyttet som freelancere).
Jobbet vil bestå i at optimere Ideals egen side (Dette uden betaling), og kundernes sider (naturligvis med betaling).
Da konceptet er svært at forklare har jeg uploadet vores første pressemeddelse (Som dog ikke er helt færdig), og jeg vil foreslå at du/i læser denne for at få et bedre indtryk af hvad konceptet går ud på.
Find den her (format: word) www.webudvikling.com/pressemeddelse.doc
Ideals side ligger her: http://www.webudvikling.com
Vores vision er som de øvrige webbureauers, nemlig at blive de førende på markedet. Men i og med at vi satser stort, og allerede nu bl.a. har fået en samarbejdsaftale med et trykkeri (som trykker brevpapir, flyers, visitkort osv. til os), tror vi på konceptet.
Jeg glæder mig til at høre fra dig/jer.
skriv her eller send mig en mail på [email protected]
Med venlig hilsen
Daniel Beldring.
Mit navn er Daniel Beldring.
Jeg skriver fordi vi netop har lanceret et nyt webbureau, Ideal webbureau, og vi står netop nu og mangler en eller flere søgemaskineoptimerings-eksperter.
Ideal er på papiret et enkeltmandsfirma, men i virkeligheden er vi pt. et team bestående af 7 (tilknyttet som freelancere).
Jobbet vil bestå i at optimere Ideals egen side (Dette uden betaling), og kundernes sider (naturligvis med betaling).
Da konceptet er svært at forklare har jeg uploadet vores første pressemeddelse (Som dog ikke er helt færdig), og jeg vil foreslå at du/i læser denne for at få et bedre indtryk af hvad konceptet går ud på.
Find den her (format: word) www.webudvikling.com/pressemeddelse.doc
Ideals side ligger her: http://www.webudvikling.com
Vores vision er som de øvrige webbureauers, nemlig at blive de førende på markedet. Men i og med at vi satser stort, og allerede nu bl.a. har fået en samarbejdsaftale med et trykkeri (som trykker brevpapir, flyers, visitkort osv. til os), tror vi på konceptet.
Jeg glæder mig til at høre fra dig/jer.
skriv her eller send mig en mail på [email protected]
Med venlig hilsen
Daniel Beldring.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Jobs
Gå til bund